Instagram
lördag 17 december 2016

En kalasförmiddag i trelleborg

Lördagen startade med en tågresa till Trelleborg, för att fira en systerson som strax innan jul fyller hela sju år. 
Jösses alltså.. så fort det går. 
Här har ni alltså sjuårige Lennon och bordet med frukost och kakor som det bjöds på. Vi har ju alltid frukostkalas i vår familj, väldigt smidigt och trevligt.
Lite fler barn var på plats, Adam till exempel vars huvud göms bakom Evis när de tar selfies. 
Snapchat är alltid väldigt kul att testa på barn, har ni inte gjort det så gör! 
Agnes var pepp på födelsedagssången.
 Här står Julia, hennes storasyster Ella var i krokarna också men fastnade inte på bild denna gången. Detsamma med Indra (syster till sjuåringen). Det var ganska många barn som hängde inne på rummen och lekte med dockor eller lego eller mine craft så de syntes mest till när det kom fram kakor :)
Evi var väldigt blyg för mig, så pass att hon såg ut att vilja sjunka ned i golvet och gömma sig när jag först hälsade på henne. Sen värmdes hon upp lite.. så jag får nog jobba lite på detta på julafton :)
Annars var humöret på topp som ni ser (när hon inte tittade på mig alltså). 

Men ja. Där startade min lördag. och den avslutas nog med en filmkväll här hemma med god middag, säkerligen glögg och lite julstämning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins