Instagram
söndag 18 december 2016

Det ser mörkt ut...

Den startade lite lätt igår, jag lyssnade på min jullista på spotify medan jag packade upp de sista julpynten, bland annat dessa babuschkatomtar som jag haft sen jag var liten. 
Tycker de är så himla fina. 
Idag fortsatte den med råge, den där julstämningen eftersom jag äntligen fick loss de där tummarna och bakade saffransbullar! 
Sen kan jag ju avslöja att det inte alls alltid är sådär bloggfint och perfekt här i kaoshushållet.. sanningen bakom bilderna är ofta lite mörk. 
ungefär som mina första bullar.. 
Men resten blev bättre efter att jag vaktat ugnen och sänkt värmen. 
Smaken satt där den skulle i alla fall :)
Jag kan visa de finare varianterna imorgon, och recept och sånt. Men nu är resten av kvällen vigd åt vila (min rygg gillar inte heller när jag bakar..). 
Jag har dessutom ett litet Ikea-hack jag har pysslat med idag, och har jag tur och dagsljus imorgon kan jag visa det redan då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins