Instagram
lördag 19 november 2016

En smygöppning av Søstrene Grene

Ja i torsdags var jag ju på Emporia och fick vara med på en smygöppning av Søstrene Grene. Jag var där dels i egenskap av bloggare men även som stolt vän till butikschefen Fi (hon är den som kom på idén att tatuera in kaffekoppar på armen) som jobbat jättehårt för att butiken ska fungera som den ska, och jag måste säga att det var jättekul att se henne i arbete. Vi har ju alla olika roller, vi är inte samma människor när vi är privata och när vi är på jobbet, och här fick jag se en Fi som var fokuserad på ett annat vis och som då och då pratade danska.. häpp på den liksom. 
Men ja, tillbaks till invigningen. 
Jag möttes av detta utanför butiken. Mysig livemusik :)
Inne i butiken var det inte fy skam heller måste jag säga. Vi fick shoppa med rabatt och när man lägger en rabatt på deras redan låga priser blir det nästan skrattretande billigt. Så ja, jag har shoppat lite 😊 Det finns ju sååå mycket fint! 
 Sen hade de alla rätt när de valde catering. Ni ser. 
 Jag blir hungrig igen när jag ser bilderna. Den bästa maten jag vet fanns här, skinkor och ostar och groddar och grillad aubergine och oooohhh. och bubbel. Efter en stressad torsdag så var det inte dumt med bubbel 😻

Så har ni vägarna förbi Emporia så kika in på Søstrene Grene, och ser ni en snygg tjej med en kaffekopp på armen kan ni säga hej till Fi och hälsa från mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins