Instagram
tisdag 20 september 2016

Hej hej hösten, välkommen

Kände ni när det vände? För oss i Malmö gick det som över en natt. Ena dagen var det shorts och linne som gällde och nästa dag fick man ha strumpor och riktiga kläder på sig igen. 
Det känns inte helt ovälkommet heller kan jag känna. Visst är det lite vemodigt att den ljusa tiden börjar lida mot sitt slut nu, men det är bara att tacka för värmen och gå vidare. Vi har annat att se fram emot nu. 
Som den friska luften jag kände i morse när jag cyklade till jobbet. Solen sken, men luften var kall och riktigt sådär höstkrispig ni vet.

Något annat att se fram emot är ju att faktiskt klä sig lite mer. och den här känslan av att man vill förnya garderoben inför den nya säsongen. 
Det som står på min inköpslista just nu är hattar, oversizekoftor, tjocka scarves och gärna någon långkjol om jag hittar någon som faktiskt är tillräckligt lång (tall girl problems..). 
Kollage med bilder från mitt pinterestalbum Boho Fall
Så nu inväntar jag löning, passionerat. Så att jag kan se om jag kan hitta några godbitar att uppdatera garderoben med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins