Instagram
måndag 22 augusti 2016

Kvällsmys och vardagslunk

Vardagslunket har verkligen kommit igång nu.. det är mest att jobba och att försöka orka göra något vettigt på fritiden vilket ofta kan bli så spännande som att tvätta sängkläder eller dammsuga. 
I alla fall så ser min kväll lite mer ut såhär:
Medan skejtaren gick ut och (frivilligt) rensade lite ogräs (han eldar bort dem, roligare så) så bäddar jag hellre ned mig med lektyr jag inte läst, youtube på datorn och ett stort glas isvatten. 
Med allt jag har i hjärnan just nu så är det väldigt skönt att koppla bort verkligheten en stund. 
Ja kanske inte det mest informativa inlägget, men en update om inget annat :)
Och ja visst ja, vi har skaffat kök! 
Men mer om det i nästa inlägg, nu ska jag sukta lite efter höstgrejer från elloskatalogen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins