Instagram
fredag 24 juni 2016

Midsommarfesten inleds med dunder och brak

Midsommarhelgen startade bokstavligen med dunder och brak i år, jävlar i min lilla låda som det har åskat och blixtrat inatt! Igår kväll kunde jag inte koncentrera mig på att se på Netflix ens (oreange is the new black) och fick pausa för att sätta mig på golvet i uterummet och försöka fånga blixtrarna på bild. Det är så magiskt och så vackert när blixtrarna slår ned och ljudet brukar inte bekomma mig alls, men igår kväll och inatt så hoppade till och med jag till några gånger. Speciellt inatt när jag väcktes av en knall, så pass att jag var tvungen att gå upp och titta lite mer :)

Men nu är det som om det aldrig hänt. Jag sitter på en solbädd (den enda som var torr) i bikini och klockan har inte slagit nio än. Det enda beviset på den blöta natten är allt som nu ska få torka i solen innan festligheterna börjar. 
Och jag.. jag ska nog sitta och njuta en stund med mitt kaffe, lyssna på fåglarna och förbereda mig mentalt för att skapa fest på godset. 
För första gången en midsommar i en egen trädgård. 
Hur lyxigt som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins