Instagram
tisdag 3 maj 2016

Stillbilder från tillvaron (och frånvaron..)

Så plötsligt har det dröjt nästan en vecka sedan mitt senaste inlägg, och det har nog varit lite omedvetet och samtidigt välbehövligt. Jag har helt enkelt haft det ganska körigt i mitt huvud den senaste tiden, och när man inte kan skriva om vad som upptar den större delen av ens tankar så är det svårt att få orden på pränt överhuvudtaget. 
Men det kommer ordna upp sig inom några dagar, och snart kan jag vara lite mindre kryptisk än vad jag är nu. 
och idag kan jag visa lite snaps, lite små bilder från här och var i tillvaron som ju fortgår även om min närvaro på bloggen varit lite sporadisk. 
 En himla trevlig grej som hände i helgen var att jag nådde fram till ett viktmål som jag inte nått på några år, alltså fungerar det där med viktväktarna rätt bra, även om jag inte är helt superstrikt med att räkna alla points och så. 
'
och något som inte kan ha undgått någon är ju värmen som kommit till Malmö nu. Igår kunde jag sitta ute på rasten, ta av mig skor och kofta och sola lite med mitt kaffe. Helt underbart, och väldigt tydligt att jag måste hitta annat än jeans och snickarbyxor att ha när jag jobbar.. det blir ju ganska svettigt!  
 Denna vecka är dessutom bara en kort sådan. Skejtaren och jag jobbar onsdag och sen är vi lediga resten av veckan, när solen ska skina. 
Ni kan ana att jag ser fram emot detta! Och just dessa dagarna kommer vi ha en hel del för oss. 
Men mer om det en annan dag. 
Det ska inte dröja en vecka till nästa gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins