Instagram
onsdag 9 mars 2016

Soligt varma kinder

Idag hände det. Solen sken på klarblå himmel när skejtaren och jag slutade jobba idag. Han föreslog att vi skulle sätta oss på balkongen och njuta av solskenet, varav jag föreslog rosévinet som passar så bra till solskenet. 
Så det var så det hände. 
Årets första sitta-i-solen-och-njuta-av-rosévin-och-myset upplevelse. 
Den första av många. 
 För såhär coola är vi. Denna lilla stund, kanske en halvtimme, räckte för att kinderna skulle få lite färg (förmodligen från solen, kanske lite från vinet..). 

Men hur härligt är inte detta! 
Jag vill inte verka skrytsam eller något, men när jag var i Stockholm förra veckan var där ju snö. 
Snö.. 
Njae. Jag tar mycket hellre vår och rosé i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins