Instagram
måndag 22 februari 2016

Tystnad råder

Sist jag skrev var i torsdags, så det är inte så mycket aktivitet här av någon anledning. Vet inte riktigt varför men jag känner mig liksom inte lika rutinerad i skrivandet som vanligt. Det kan nog ha att göra med att det känts som det varit mycket att göra, och när det är mycket kan jag lätt välja att stänga av helt istället och bara strunta i allt (till en viss punkt, sen tar jag mig i kragen och skärper till mig..). Men det börjar ju trots allt lugna sig lite. På jobbet är det nu ganska lugnt och väldigt trevligt, dessutom har jag en resa till stockholm att se fram emot nästa vecka. 
Trots bristande aktivitet på skrivfronten har jag hållit igång en del under helgen. Ett nytt soffbord har fått plats och inväntar lite ikea-hack, jag har umgåtts med vänner, lagat god mat och sett på mello. I söndags lagade jag mat för flera dagar framöver så att jag slipper tänka på det under vardagen. 
Så en hel del har blivit gjort alltså. 

Men ja, livet börjar lugna sig. Våren börjar komma. Ljuset är på ingång. 
Vad mer kan man begära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins