Instagram
söndag 31 januari 2016

Söndagmorgon utan huvudvärk

Det tystnade lite här inne i några dagar, helgen har mest gått ut på att chilla, laga fransk löksoppa i min crock pot och strecktitta på American horror stories på Netflix. 
En ganska lugn helg alltså. Jag och Malin var till och med ute på möllan och åt mat och drack öl igår kväll, med lite småplaner om att gå vidare och verkligen festa till det. Det slutade med att vi båda längtade hem till mjukiskläder och hoppade in i en taxi innan klockan elva.. Min kväll avslutades med att jag somnade framför Netflix och den startar idag med att mitt huvud är betydligt lättare än vad det hade varit om vi faktiskt fortsatt festandet. 
Vi fick nog med oss några vuxenpoäng när vi fyllde trettio.. verkar så i alla fall. 
Det känns som en dag av matförberedelser, fotograferande i solskenet och lite träning framåt kvällen. En fin dag att avrunda en ganska tuff vecka och förbereda för en ny sådan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins