Instagram
måndag 25 januari 2016

En grå tillvaro

Dimman fortsätter att ligga riktigt tät över Malmö, och jag klagar inte ett uns eftersom det är så vackert. Tycker mest att det är synd att jag tvunget behövde vara på jobbet just när det var som bäst fotoljus, hade gärna sprungit runt i antingen parken eller i stan i detta väder, med kameran i högsta hugg och helst en vän eller skejtare som hjälper till, antingen att fota eller stå modell. Jag är inte så mycket för naturfoto eller bilder som föreställer döda ting (arkitektur och sånt...) vill helst ha någon annan med. Gärna mig själv helst, då jag slipper instruera mig själv, men att stå utomhus med stativ och fota själv känns ännu lite jobbigt. Jag vill inte att folk ska titta på mig och undra vad jag pysslar med.. och jag vet att det är lite töntigt men jag är så. Vill helst inte stå ut ifrån mängden så pass att jag måste förklara vad jag håller på med. 
 Jag får helt enkelt hoppas att dimman håller i sig (eller i alla fall kommer tillbaks) till helgen. Så får vi se om jag ger mig ut på egen hand med stativ för första gången, eller om jag fegar och tar med någon vän :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins