Instagram
lördag 14 november 2015

En stor dos söthet för att starta dagen

Ibland behöver man bara en rejäl dos sött för att starta dagen på ett bra sätt. Så här har ni en bebiskoala, så söt att ni inte behöver honung i ert te längre.


Idag är jag uppe med tuppen. Alltså väldigt mycket. Så pass att jag vaknade halv sju av mig själv. Lite udda, men inte så konstigt med tanke på att jag somnade redan innan klockan 20 igår.
Så nu har jag en sån där mysig morgon, med kaffe och nyhetsmorgon medan solen går upp. Känslan av att ha all tid i världen. 
Mycket av mina tankar hamnar i Paris denna morgon. Fruktansvärt det som skett, att det finns så hemska människor i världen. All kärlek i världen önskar jag dem, med en förhoppning att de får det stöd de behöver och kommer starka ur denna kris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins