Instagram
tisdag 17 november 2015

En andra chans på Halloween

I lördags var vi på Halloweenfest, den andra vi var bjudna på detta året. En trevlig tillställning hemma hos Malin med bland annat lieman, en läskig kanin, en rätt manhaftig kvinna och en skejtare som var superhjälte. 
Och så jag då. Jag var någon slags docka hade jag nog tänkt. Det enda jag egentligen hade klart för mig samma dag var att jag ville ha den där älvlika klänningen som jag aldrig använder. Och då är det typ prinsessa, docka, älva eller något sånt som gäller. Den där klänningen köpte jag i thailand, och jag minns att jag spanade på den länge i skyltfönstret (vi gick förbi flera gånger) och jag var heeelt såld. Jag förstår inte hur jag tänkte alls. Den är inte jag, inte ens nästan. Jag är inte prinsessig av mig, gul är inte min färg och jag brukar känna mig rätt fånig när jag har rosa. 
Men ja, den skulle jag ha. Så nu har jag den. 
Och när jag köpt den så ska den fan användas. 
Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins