Instagram
tisdag 6 oktober 2015

Städryckens nackdelar

Ni vet känslan när man bara vill sortera lite i skåpen, liksom får ett litet ryck och vill ha lite mer ordning och reda? Det är himla trevligt med de rycken, de behövs verkligen emellanåt. 
Men ni vet känslan när man sen dragit ut typ allt man äger och lagt överallt i vardagsrummet och sen tröttnar på att organisera? 
Ja den känslan är mindre trevlig. 
Den känslan upplevde jag igår. Dessutom är det svårt att vara så effektiv när man tittar på en hel säsong av under the dome.. 
Men ja, det ser lite bättre ut just nu, förhoppningen är att jag fått lite mer praktiskt i alla hyllor. 
Huvudsaken är att jag faktiskt packade in allt någonstans innan jag satte mig för att chilla för kvällen, och det tycker jag är strongt. Det är en sådan sak man lär sig efter åratal av renoveringar; Avsluta det du påbörjat! 
Kan återkomma med lite finare bilder sen, hade varit kul att visa er lite mer av lägenheten. Men idag blir det en lång arbetsdag, så jag hör kanske av mig ikväll igen, kanske inte, vi får helt enkelt se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins