Instagram
måndag 5 oktober 2015

Pastellig jul på ikea

Alltså jag blev lite frälst av ikeas julkollektion som kommer i slutet av denna månaden. Speciellt den som är i stilen Nordiskt ljus som är precis vad jag känner för denna julen. 
Känns som att bilderna är väldigt mycket rosa, men jag älskar hur det är pastelligt, geometriskt och spännande färger och material som metaller och trärent. Kanske ingen nyhet i trendsammanhang, men jag köper det fortfarande med hull och hår, älskar denna trenden helt enkelt. 
Det sköna är att det är ganska prisvärt, jag hade gärna velat ha en ultimat perfekt jul, nu när det är den första julen i nya lägenheten. Jag vill ha en julgran, det har jag aldrig haft i en egen lägenhet. Men det är dags. Det är dags för julgran, glögg, julmusik, hyacinter, julstjärnor och hela tjohejet. 
Inte än, men snart. Detta året vill jag gärna gå lite bananas. 
Det är på tiden. 
 Bilder: Pressbilder från ikea

1 kommentar:

  1. Men åhh ja vad massa fina saker. Tack för tipset. Ska helt klart kollas in mer.

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins