Instagram
fredag 9 oktober 2015

Jag som luffare och Daniel som skummis

Förra helgen var jag på en sån där instagramgrej igen, ett möte med en massa likasinnade som denna gången sprang runt på Emaus och klädde ut oss, lekte med props och hittade på en massa olika saker med deras sortiment (med tillåtelse sedan innan såklart då..). 
En av bilderna jag fastnade på tog min kollega Daniel (@Darklydreamingdaniel) och den blev ju rätt grym, han bestämde att jag skulle vara luffare, och då fick jag helt enkelt bli det :) Det man inte ser på bilden är att jag har illrött läppstift, men det redigerades bort, passade inte så bra på en luffare kanske :) 
 Även Daniel fastnade på bild, här i egenskap av skummis :) 
Leksaksrummet på Emaus var lite märkligt.. helt överbelamrat och med kala väggar.. Passade bra för skumma bilder om inget annat. 
Så hittade man ju gott om grejer att köpa, både kläder, leksaker och en bok köpte jag. 
Leksakerna ska nog bli inredningsdetaljer så småningom. Boken var en sångbok från sjuttiotalet som fick följa med till jobbet och kläderna visar jag gärna när de är tvättade :) 

Men vet ni vad? Idag är det minsann fredag. 
Hoppla vilken lycka :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins