Instagram
fredag 18 september 2015

Hej fredag

Idag hade jag tänkt vara på jobbet fem minuter innan jag började. Alltså kl 6.25, alltså sjukligt tidigt. Men eftersom jag behövde ta bussen så blev det annorlunda, och inte på det sätt som ni kan tro. 
Jag var framme fem över sex. 
6.05 alltså. Då anlände jag på jobbet. Pigg som en lärka. 
Det är liksom den bästa starten på dagen ibland. jag hade kunnat chilla, men nej, jag började pyssla och skapa en bilbana ur wellpapp med kaffet i ena handen och en häftpistol i andra. 
Fröken Iris i sitt esse liksom. 
Sen fortsatte dagen i samma anda, härlig stämning, fabulous kollegor, underbara ungar. Tills jag promenerade hem redan vid lunch. 
När jag kom hem hände bland annat detta. Skejtaren städade och en hel ensemble av Star Wars figurer hamnade på tv bänken. 
Jag kan tycka att de står bra där faktiskt. Att ha leksakerna som Skejtaren lekt med som liten stående på en hylla känns som höjden av personlig inredning. 
Så inleder jag veckans sista arbetsdag. Med star wars och pyssel. 
Och bra stämning rakt igenom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins