Instagram
tisdag 4 augusti 2015

Verkligheten kom samtidigt som sommaren

Så sitter man här igen. Med en lite vanlig rutin av kaffe, nyhetsmorgon och bloggande precis innan jag beger mig iväg till jobbet. Som tur är har vi det lugnt på jobbet nu, så det är en mjukstart vilket verkligen behövs efter fyra veckors chillande. 
Så nu sitter jag och försöker komma fram till hur jag ska tillbaka till dessa rutiner ordentligt, med träning, sömn, matlagning och ja.. det känns som att det kanske är lite svårt när sommaren återvände först igår. Man hade ju velat fortsätta semesterkänslan lite till, samtidigt som jag känner att kroppen nog verkligen hade uppskattat rutinerna igen. 
Får helt enkelt försöka hitta lite balans. Det blir nog lite festligt mitt i veckan med en öl i solen imorgon, mitt i Malmös Pridefirande. Så det kanske vore en idé att köra ett träningspass idag då.
Balans var det ju. 
Nä, nu får jag cykla iväg till jobbet minsann. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins