Instagram
måndag 24 augusti 2015

Ett fantastiskt firande

I lördags var det dags att fira min trettioårsdag lite mer officiellt. Även om jag sen länge tänkt mig en stor fest för både mig och skejtaren så kändes det lite för mastigt att ta tag i efter semestern. Det är ju ganska skönt att ta det lite piano istället. 
Så vi tog och samlade ihop ett gäng och drog till Occo istället. 
Jag ville ju självklart äta gott, det är ju bland det viktigaste jag vet. 
God mat och fina människor. 
 Tyvärr blev det dock så att jag blev så upptagen av att äta på Occo att jag missade att fota så mycket. Men jag lovar, maten var fin, och sjukt god. 
 Sen gick vi vidare till Bishops arms där vi drack goda öl i deras bibliotek. Så sjukt skön stämning där inne alltså, så pass att vi stannade tills de kom in med städprodukter och sa att de hade stängt. 
Det är alltid en bra kväll när man blir utslängd från stället :)
En riktigt fin kväll helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins