Instagram
söndag 5 juli 2015

Svettigt kalasande

Igår var det ju kalas för Leona som fyllt fem år i dagarna. Kändes som årets varmaste kalas, jag spenderade första delen i det ytterligare lite varma köket och bakade en kladdkaka. Vid ett par tillfällen ställde jag mig framför den öppna frysen bara för att få känna lite svalka. 
Men kalaset blev lyckat, varmt och lyckat. Ett riktigt sommarkalas. 
Efter maten fick barnen ut för att dekorera parkeringen. Det blir verkligen så himla trevligt och färgglatt när barnen har ritat överallt. Det är som en exploderad regnbåge över hela trottoaren. 
 Sedan blev det helt enkelt mer lekande, och framåt kvällen lite mer festande för min del. 

Nu sitter jag på balkongen i kvällssolen och har packat halva väskan. Har liksom inte riktigt ork till det där med att packa. och ju mer jag skjuter upp det desto senare börjar resfebern kanske..
Men nä. Jag måste nog ta tag i mitt liv lite nu och packa den där resväskan. 
Snart snart snart fortsätter vi solskenssommaren i en helt annan kultur, med helt annan sand, ett annat hav. 
Snart är vi där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins