Instagram
torsdag 30 juli 2015

On the road

Just nu multitaskar jag. Jag åker bil (det kanske inte kräver så värst mycket prestation kanske, men jag samtalar med Skejtaren som kör och håller honom sällskap..), jag skriver blogginlägg och jag laddar telefonen på samma gång. Ska man lägga till lite extra så sjunger jag högt till Josh Groban när han sjunger på italienska. Och nej, jag kan inte italienska.. så jag misstänker att jag i en italienares öron låter som ett litet barn som försöker sjunga på engelska utan att veta vad orden betyder. 
Lite roligt liksom.
 Men jag har ingen italienare i bilen ändå :)
Vi är på väg till Värnamo just nu. Kompisen Magnus föräldrar har en stuga där, samma som vi besökte sista helgen av semestern förra året. Ren och skär avslappning innan allvaret (som jag inte vill tänka på riktigt) börjar igen. 
Innan vi begav oss fick jag ett rejält städryck, eftersom jag ville vara säker på att vi kommer hem till ett rent hem. Speciellt med tanke på att vi ska börja jobba dagen efter. 

Men nu är det som sagt avslappning som står på schemat. Jag har lite bilder att bjuda på snart så ett sovrum som börjar bli färdigt. Men just nu kan jag inte redigera fler bilder utan att bli åksjuk känner jag. 
Så jag skiftar mitt fokus tillbaka till att sjunga högt till Josh Groban 
och att hålla Skejtaren sällskap. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins