Instagram
söndag 19 juli 2015

Frukostkalas, minspel och ändrade planer

Denna morgon har vi varit i sydligaste sverige för att fira att min brorson Adam fyllt tio år i veckan. Frukostkalas är den bästa sortens kalas enligt min mening då det är så skönt att komma hem till någon annan och äta frukost, sen är det ju oftast överstökat vid lunchtid och man har helt enkelt fått en lite lyxigare start på en dag som bara börjat. 
Den som fastnade mest på kameralinsen var Julia. 
Hennes minspel är så klockrent. 
Ni ser, kameran älskar denna ungen alltså. 
och hon är rätt förtjust i kameran också.. 

Tanken med dagen var att passa på att åka runt lite i smyge och trelleborg, se om vi hittade någon loppis kanske.. men vi ändrade de planerna ganska fort när vi upptäckte att det ju inte alls var så fint väder som vi från början räknade med att få.. Jag hade ju tagit på mig korta shorts och sandaler.. 
Jag var ju jättekall! 
Så nej nej nej till loppis och så idag. 
Vi tog en snabb tur in på Agdas i smyge, kikade förbi mina föräldrars hus och tittade på deras nya tillbyggnad i trädgården (visar sen!) och sen direkt hem för att ta på långbyxor och strumpor på min kalla kropp. 

Vi bytar loppis mot tvätt och städdag. Kanske blir det lite spacklande också. 
En hemmafixardag helt enkelt. 
inomhus. I värmen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins