Instagram
tisdag 7 juli 2015

Ett snabbt tips till sommardrinken

Jag har säkert sagt det förr och jag säger det igen; skaffa en melonskopare (eller vad det nu kan heta), en sån där sked som gör runda bollar av melon. Sätt in dessa bollar på en isbricka i frysen (på bilden är vissa halvbollar då det krävdes en speciell teknik som jag inte riktigt fixade direkt..). 
 Så har du sommarens festligaste och godaste drinkkylare. Jag har till och med haft den i bubbel eftersom den inte riskerar att vattna ut drickan, och så smakar den gott efteråt :) 
(och hey, det är ju sjukt nyttigt med vattenmelon så det är ju win win på alla vis här)
Hur tjusigt som helst. Jag är så glad att vi har en melonskoparmojäng. 
Jag visste det inte innan, men jag har visst alltid behövt en sådan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins