Instagram
söndag 12 juli 2015

En försmak av bilderna

Igår var det ju dags för den stora bröllopsdagen för Micke och Georgia, hela anledningen till att vi rest till Grekland från första början. Jag måste säga att det var storslaget, och väldigt annorlunda än de svenska bröllopen man är van vid. 
Jag kom tillbaka till hotellrummet med ett fullt minneskort i kameran, och jag har nu på morgonen bara hunnit kika igenom dem lite snabbt och redigera några få. Har betydligt fler att redigera innan jag kan visa upp något sammanhang (så vill jag kolla lite med dem som är med på bilden om de faktiskt vill synas på bloggen, det ska man aldrig ta för givet). 
Men nu är vi hyffsat nyvakna, redo att ta oss an frukostbuffén som stänger om en halvtimme och kanske spendera en sista solig dag vid poolen. 

Hoppas solen skiner på er med där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins