Instagram
lördag 27 juni 2015

Tilltuggstips

Hallå i hösten!(?). Igår var det visserligen superfint, så att jag kunde sitta på balkongen och sola hela dagen, men idag är det ju tillbaks till samma gamla höstväder som hittills definierat sommaren. 
Men jag är inte bitter, jag ska till Grekland ändå ;) 
Så skulle ju högtrycket komma nästa vecka. Så hösten ger nog med sig till slut. 
Under tiden kan man njuta av sommaren på ett annat vis. 
Godisviset. 
Jag äter jordgubbar och melon som frukost, lunch och middag numera. och tilltugg.. det är så gott! Med lite ostar och något gott att dricka är det ju en ypperligt tilltugg som dessutom är rätt nyttigt. 

Nä nu ska jag lämna soffan och Orange is the new black och göra lite nytta här hemma. 
Sen kanske det blir några jordgubbar till. 
Det är högst sannolikt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins