Instagram
måndag 22 juni 2015

När dagen räcker längre

En sak jag märkte väldigt tydligt idag var hur mycket jag påverkas av allt ljus som flödar in genom våra fönster, vi har verkligen stor fördel att bo på gavel. 
Idag efter jobbet var jag på lite buttert humör, och även om jag bestämt mig för att gå och göra yoga i parken så valde jag att köra hemma direkt istället för att vänta i två timmar på att komma igång. 
Så jag körde lite styrketräning och sen lite yoga, följde ett par youtube klipp som verkligen fick mig att svettas. 
 Och bara genom att komma igång direkt kunde jag hinna med hur mycket som helst ikväll. Jag har alltså jobbat, tränat, dammsugit (sjukt nödvändigt efter att ha krossat runt hundrafemtio glas den senaste tiden..), tvättat, vikt tvätt, suttit på balkongen och druckit lite vin, tittat på glamour och ätit vattenmelon i mängder. 
Att få så mycket gjort och ändå ha tid över att sitta och chilla, kolla bloggar och umgås med den där skejtaren som jag gillar så mycket. 
Tusan så trevligt det är att ha så mycket ljus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins