Instagram
tisdag 2 juni 2015

Ett kärt återseende

Jag blev klar med min uppsats! Inte mitt skrivande någonsin men det blev gjort, dock åkte jag på någon konstig minisjuka i magen i förmiddags och vågade inte ta mig till skolan ändå.. 
Men men. Jag känner mig bra nu i alla fall, förutom lite värk i ryggen som en liten påminnelse om att jag nyligen flyttat. 

Idag hittade jag ett par lådor som var riktigt roliga att packa upp. Magasinerat porslin som jag inte sett sedan jag packade ned det för över ett halvår sedan. 
Att jag inte vet var jag ska packa upp det är sin sak, just nu står det på vardagsrumsbordet i väntan på att vi blir lite mer kloka på hur vi ska ha det.. 
Men även där är de ju fina att titta på. Med all sin färgprakt talar de om alla trevliga middagar vi kan bjuda på här, och alla fina bordsdukningar vi kommer kunna göra. 
Ser verkligen fram emot detta, när lådorna börjar sina och inredningen kan börja ta form ordentligt. 
Det tar sin lilla tid det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins