Instagram
torsdag 25 juni 2015

Workin' on my fitness

Kan ni tänka er! I morse kom jag upp ur sängen och lyckades minsann gå en runda i parken, jag till och med sprang en liten bit! Visserligen lite enklare att stiga upp när solen skiner och jag har sovmorgon, men ändå, man måste börja någonstans. 

Och när solen skiner är pildammsparken fantastiskt trevlig. Tidvis kändes det som att jag hade parken för mig själv. Bara jag och gässen liksom.
  Fick till och med se en regnbåge i fontänen. 
En bra start på dagen kallar jag det!

(Hitta mig gärna på runkeeper om ni vill förresten, har precis förstått mig på att man kan ha vänner där.. Kul att peppa varandra!) 

1 kommentar:

  1. Jag tog dig på orden och letade upp dig på runkeeper nu. Blir alltid lika peppad av att se när någon annan släpat sig ur soffan och ut på en promenad, så att se att en till person gör det skadar nog inte :)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins