Instagram
lördag 30 maj 2015

Nu flyttar vi!

Igår fick vi nycklarna, vi flyttade in blommorna, fick besök våra första besökare och började planera för livet som komma skall. Under hela denna process tog jag endast ett foto och det var en instagrambild på vår nya husnyckel. 
Så går det ibland när det är intensivt. 
och intensivt har det fortsatt vara redan nu på morgonen. 
Jag steg upp, satte på kaffe och gick på toaletten och tänkte att jag skulle sätta mig i sängen en stund och blogga innan jag satte igång på allvar med att packa det sista och göra klart innan flytthjälpen kommer. 
När jag kom ut från toaletten var sängen isärmonterad och uppfälld mot väggen.. Så nu sitter jag i skrivande stund istället på en fotpall och lutar ryggen mot balkongdörren. 
Han är rätt effektiv på att flytta min skejtare.. känns som att det kommer gå undan idag. 
och om en dryg timme fylls den lilla ettan av 16-20 snälla människor som ska hjälpa oss med flytten, så det kommer nog gå undan.. 

Ikväll sen ska vi ju på bröllopsfest! Så vi får se hur mycket mer bloggande det blir idag. Om inget annat försöker jag hålla er uppdaterade på instagram, så kika på @alladagarskaos och #kaosflytt så ser ni hur vi har det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins