Instagram
tisdag 5 maj 2015

En detox från Yves Rocher

Jag fick en flaska Detox från Yves Rocher i min enorma goodiebag från Träning och hälsa mässan som Walles och Glantz ordnade häromveckan. Jag har fått en sådan en gång tidigare, men jag provade inte hela kuren så den blev gammal.. jag är sådär på att avsluta det jag påbörjat ju. 
Men nu ska jag faktiskt ge det en ärlig chans då jag är nyfiken på det hela. Det hela innebär i stort sett att man ska blanda ut lite av detox mixen med en liter vatten och dricka något som smakar iste under dagen. Så smaken gör inte ont, inte ont alls. 
För att komplettera det hela lite försöker jag hålla mig lite nyttig under tiden också. Känns ju lite paradoxalt om jag dricker detox och äter chips och pommes om dagarna. Så jag tar lite smarta val med mig till jobbet. 
Mina förväntningar? Tja, inga mirakel precis. Men jag tror att det har en utrensande effekt så att jag mår lite bättre och blir lite piggare vore trevligt. Sen om jag blir av med slaggprodukter så det syns på vågen vet jag inte. Kan ske ett kilo, vore inte omöjligt. Framför allt ligger det en skillnad i att jag nu startar dagen med att dricka detta istället för några koppar kaffe och inget vatten.. Så oavsett kommer det nog göra nytta på min törstiga kropp :) jag håller er uppdaterade! 

Ha en fin dag sålänge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins