Instagram
tisdag 26 maj 2015

Blåbärslyx mitt i kaoset

Mitt i allt kaos och flyttstök är det ibland skönt att kunna ta kameran och fokusera på en endaste liten del av lägenheten som kan vara lite vacker och bildskön. Som det enkla i att köpa lite blåbär och servera dem på en marockanskmålad betongplatta. 
Och att sedan få äta upp dem såklart. 
Det är verkligen lite guldkant på en annars väldigt rörig vardag. 
och jag är fullt medveten om att alla mina inlägg handlar om just detta nu. Men flytten är det som upptar hela min verklighet just nu, nästa vecka kommer det vara den nya lägenheten så jag kan tänka mig att det blir massor av inredningsinlägg. och matlagningsinlägg då jag får tillgång till ett betydligt större kök!
och sommarinlägg då jag har en balkong där solen skiner nästan hela dagen och kvällen. 
Så bloggen svänger med mitt humör och mitt liv. 
Ni får hemskt gärna hänga med :)
3 dagar kvar tills vi har nycklarna i handen!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det ska bli väldigt roligt att följa dig i det nya. Igen. :) Kanske gör jag en liknande förändring snart, så mkt spännande.

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins