Instagram
måndag 18 maj 2015

11 dagar kvar

Ni kanske märker på min frånvaro här att jag är lite splittrad i hjärnan just nu. Det är mycket att tänka på överlag.. flytten, skejtarens födelsedag, semesterplaner, jobbet (säsongen för utvecklingssamtal har ju börjat..) och alla grejer liksom flyter ihop i hjärnan till ett enda virrvarr. 
Och ibland när virrvarret blir som värst stänger jag hellre av och tittar på serier och bortser från allt som måste göras, vilket har lett till att jag sett på så många avsnitt Mad Men att bredbandet tog slut (har reserv som tur är!).  
Men nu ska jag försöka skärpa mig, verkligen. 
Jag ska försöka utnyttja bloggen till det också. Det var ju därför jag startade den från första början för en herrans massa år sedan, för att samla tankarna som jag inte riktigt kunde få utlopp för och för att få respons och hjälp när det blev som virrigast. 
Tänk er. 
Nu är det 11 dagar kvar tills vi har nycklarna i handen. 
Elva dagar kvar tills skejtaren fyller fyrtio. 
Elva dagar kvar av att bo i en etta. 
Elva dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins