Instagram
fredag 17 april 2015

Vernissagetorsdag

Igår efter jobbet var jag inbjuden på vernissage. Jag var inbjuden eftersom de skulle ställa ut mina bilder. När jag först fick mailet tyckte jag att det var lite konstigt.. vilka bilder då liksom? 
Men det var via instagram som fotobyrån Apelöga hittat mig och många andra instagrammare som fotat bilder i Malmö under #ohmalmomymalmo och ville ställa ut bland annat lite av dessa på sitt femårsfirande. 
Och jag måste bara konstatera att jag nu tycker att alla torsdagar borde bestå av bubbelmingel, god plockmat och ett liveband som spelar lite jazzigt i bakgrunden. 
Hur trevligt är inte det liksom?
  Här syns ett par av mina bilder som hängde fint i fönstret, bland annat där jag hoppar i vattnet i Sibbarp och en där jag fotat min dator och kaffe ifrån ett fågelperpektiv. Dessa hängde bland massor av andra fina bilder som skildrade Malmö ur så väldigt många olika perspektiv. 
  Så var det ju lite god mat.
  Och mingel
  Och musik som bidrog med stämning. 
  På plats var ju även Daniel och Jenny som är inbitna instagrammare och hade flera bidrag på vernissagen.
  Vacker fotokonst fanns överallt, det var massor att titta på och inspireras av. 
  Så ja. 
Fler mingeltorsdagar med bubbel, konst, jazz och feststämning.

2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen en trevlig torsdag du har haft! :)
    Tänk vad mycket kul som kommer ur de sociala medierna ibland.

    / Jonna

    SvaraRadera
  2. Men så roligt, grattis! Jag älskar mitt Malmö, borta bra men hemma absolut bäst!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins