Instagram
torsdag 9 april 2015

Så landar vi i vardagen

Vi är tillbaka i verkligheten. Efter cirka tre timmars försenat flyg hemåt på grund av strejken i Frankrike var vi äntligen hemma. Det där med försenat flyg är inte riktigt fantastiskt ihop med min reseångest, så att väl komma hem till det egna (städade!) hemmet är underbart. 
Men det har ju pausats lite från bloggen ett tag. Dels på grund av lite halvdant wifi i Barcelona, och dels på grund av tröttheten efter flyg och resa. Det finns fler bilder att visa, jag har shoppat och vill gärna visa upp vad jag shoppat, men ännu har jag ägnat fritiden åt att vila och tvätta, så några festliga och färdiga redigerade foton har jag inte än. 
Inte mer än det nedan då :)
På en solig balkong i ett hotellrum i Barcelona. Det är väldigt konstigt att tänka på att jag vaknade där i går.. och nu är vi tillbaks i verkligheten igen. 

I alla fall i ett litet tag. 
Nästa nedräkning gäller flytten. 
och just idag är det 50 dagar kvar tills vi har nycklar i vår hand. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins