Instagram
tisdag 17 februari 2015

Vårfärger i brevlådan

 Det börjar märkas lite på posten att våren är på intåg. Tidningarnas omslag är pastelliga och känns som en frisk fläkt. Samtidigt blir jag mer och mer peppad på att flytta! Så jag kan inreda ett hem som är större än 40 kvadratmeter och har många många fönster som behöver gardiner, massor av väggar som behöver tavlor och flera rum så man kan sprida ut sina grejer lite mer (och köpa mer saker!)
och passande då att modekatalogerna också börjar komma med soliga bilder och lätta plagg som förmodligen kommer vara fantastiska i allt mitt nya garderobsutrymme! Måste försöka minnas att jag faktiskt har en del kläder i magasinering också.. men om jag inte saknat det så måste det innebära att det inte är så viktiga plagg ju (säger jag nu innan jag packar upp dem igen och blir alldeles till mig över att det var just detta plagg jag köpte där och hade tänkt att jag skulle använda nästa gång jag går på kändisfest, ungefär). 

Så nu ska jag skumma igenom vårinspiration medan jag väntar på min snabba pulled pork som gottar till sig i ugnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins