Instagram
tisdag 24 februari 2015

Lyckan att hämta stooora paket!

Sms med avisering om att jag ska hämta ett paket på närmaste utlämningsställe måste vara den trevligaste sortens sms, och idag fick jag två sådana! Dels var det en glossybox som vi kan kika närmre på lite senare, men framför allt hade vi ett stort stort paket från Kitchentime att få med oss hem. 
Skejtaren visste inte vad det var, vilket bara gjorde det hela mycket roligare. Och av storleken att döma är det kanske något som inte helt får plats i köket i ettan? 
Vi ska ändå flytta säger jag. Och finns det hjärterum så!
Nu ska det packas upp och fixas och donas :)
och tänk, 
det kan mycket möjligt vara så att en får chansen att kamma hem en precis likadan grej som jag har i min stora låda. 

Men som sagt,
först, packa upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins