Instagram
måndag 23 februari 2015

De små lyxmomenten i min måndag

För det första, lyx nummer ett efter att vi kommit hem är att det fortfarande är ljust ute. 
Nästa är att slänga av sig en bh på en stor klädhög som jag inte har en tanke på att plocka undan just ikväll. 
 Det tredje är att ha förberett maten (som skejtaren ska laga färdigt) väldigt snabbt, det mesta i reklamen när jag tittade på Glamour (yes, jag gör fortfarande det.. och ja, det är en del av min lyxmåndag). 
Sen är det ju fantastisk lyx att titta på Oscarsgalan medan jag känner doften av quinoasallad som lagas ifrån köket. 
Sedan, den stora njutningen som sätter punkt för allt annat.
Att äta en av mina favoriträtter medan jag tittar på Oscarsgalan, ooar över fina klänningar, bra tal och starka filmprestationer. 
Det ser ut att bli en riktigt bra måndag detta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins