Instagram
söndag 11 januari 2015

Lugnet efter stormen

Det var ju väldans vad vinden ven utanför fönstret igår, och jag tycker mig fortfarande höra och känna att det nog fortsätter blåsa rätt friskt. Jag höll mig inomhus igår, faktum är att jag knappt steg upp ur sängen efter att jag och Malin fick för oss att gå ut och dansa kvällen/natten innan. Så även om jag mådde rätt bra, så finns alltid den där tröttheten i kroppen dagen efter. Och varför inte stanna nedbäddad när det är klass 2 varning överallt ;)

Idag är det andra bullar i alla fall, idag måste jag upp. Det är ju visningssöndag och vi ska ränna runt i Malmö och se vad bostadsmarknaden har att erbjuda. Tror att det finns några lovande objekt idag, men som sagt så vet man aldrig förrän man kommer dit och känner på tapeten, kikar i köksluckorna och andas in atmosfären. 
Men det dröjer någon timme innan vi ska vara på första visningen. Så då passar jag på att åtnjuta morgonen på det vis jag gillar bäst, att dricka flera koppar kaffe, surfa runt bland bloggar och pinterest och titta på nyhetsmorgon med ett halvt öga. 
Det är det bästa jag gör en blåsig söndagsmorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins