Instagram
tisdag 20 januari 2015

Lite bubbel till maten (och på faten!)

Jag har ju länge samlat på Mateusporslin, ibland har jag stått i butiken i över en timme då jag inte kunnat välja bland de fina faten. Nu går de även och gör det lite svårare för mig, för nu har de släppt The Bubble collection, som är så fin att jag vill göra några glädjeskutt och rusa till affären (och sen stå där i ett par timmar innan jag beslutar mig för vilken färg jag ska slå till på...). 
Men ni ser, ack så tjusiga!

Detta bubbliga och gulliga kan ju passa med i stort sett vilket annat porslin som helst, både från Mateus eller från något annat märke. Jag älskar att blanda lite hejvilt. Därför hade jag nog velat ha alla färger.. 
De finns som muggar också.. och ovala fat och stora fat.. finns massor av alternativ, lite som vanligt när det gäller Mateus.
Bilder: Med tillstånd från Mateus.se
Framför allt just nu känner jag att mina petrolfärgade tallrikar behöver några bubbliga kompisar. 
Tur att vi snart ska flytta till lite större ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins