Instagram
måndag 12 januari 2015

Boken om ett kaotiskt år

Titta titta titta vad som kom med posten idag! Alltså ett paket av denna sorten gör mig lycklig. 
 Albumet är det som Önskefoto bidrog med till Goodiebagen som jag ordnade till Instawalken på Malmö Opera. Alla fick Ett presentkort för att göra en eget kvadratiskt album som passade bra till instagrams format. Jag var nära att missa sista datumet för presentkortet, det gick ut vid årsskiftet så när jag vaknade på nyårsafton satt jag och fixade med detta. Inte alls svårt att fixa, men det var en del bilder så det tog en liten stund att få rätt på all text och att få allt i rätt kronologisk ordning. 
 Den är liten, väldigt söt, färgerna är skarpa, och jag är lycklig :) Jag ville visa mitt år i instagrambilder, och valde därför ut guldkorn från mitt flöde, bilder som betyder något, som visar en fin dag eller ett speciellt minne. Texten är samma som jag skrev på instagram också. 
Stort tack till Önskefoto! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins