Instagram
onsdag 14 januari 2015

Behaglighet ersätter stress

Gårdagens stressiga dag ersattes idag av en fylld med glädje. Jag bestämde mig på morgonen att inte låta något komma åt mig, och så blev det. Man gynnas så mycket om man bara bestämmer sig för att ha en riktigt bra dag redan från början. 
Så idag har varit en lugn dag, en behaglig sådan. Den trevligaste biten var besöket hos en gammal kollega där jag satt länge och drack te och fuskade lite med mitt nyttoliv med gräddbullar (för hur gott är inte det!). 
Nu ikväll är det en fortsättning av det behagliga. Mjukis, ryggsäckar, ännu mer te, och en pimpad macbook i knäet, men mer om det imorgon. Nu måste jag se resten av The mysteries of Laura på femman, riktigt trevlig serie det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins