Instagram
söndag 11 januari 2015

Annorlunda kvällslektyr

Efter en dag full av intryck från den ena lägenheten efter den andra, och dessutom ett hus med vinkällare, bastu och pool.. Vilket inte hade varit dumt alls men just detta hus var inte alls för oss, så nu återstår att fundera kring lägenheterna vi sett, både denna och förra veckan. 
En av dem var ett riktigt rejält renoveringsobjekt.. frågan är om man orkar ge sig in i ett så stort projekt, jag vet ju så väl vad det innebär efter alla år av att bo mitt i det, samtidigt så vet jag också att det i slutändan brukar vara värt besväret när man får det precis som man vill.. men vägen dit kan verkligen testa tålamodet. 
Ja ni ser, mycket tankar som snurrar i min hjärna just nu. 
Så pass att jag på avslappningsdelen av Bodybalance passet jag var på tidigare inte alls försökte tänka på att spänna och slappna av i den ena eller andra stortån utan snarare vilket rum man borde börja renovera och huruvida det går att ändra en gästtoalett till en tvättstuga med enkla medel.. 
Kvällen kommer alltså bestå av just detta, att spåna igenom prospekten från de olika lägenheterna, diskutera renovering med skejtaren, och förmodligen hänga en hel del tvätt. 
Sen får jag nog sjunka ned i badkaret och försöka mig på den där avslappningen igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins