Instagram
söndag 7 december 2014

Julstök deluxe i ettan

 När man (läs = jag) bakar i ettan ställs allt på sin ända. Där är mjöl typ överallt och jag behöver nog städa både väggar och golv när jag är färdig. Dessutom har jag nog lyckats förstöra skejtarens elvisp genom att trycka upp gyllengul deg i hålen där visparna ska sitta, så nu sitter inte vispen där mer.. ooops. 
 Men det är väldigt mysigt. Jag lyssnar på min jullista som jag hela tiden bättrar på för att ha julmusiken som just jag gillar (allt från Sanna Nielsen till weeping willows och Colbie Caillat). Lyssna gärna HÄR, och tipsa gärna om bra julmusik som inte tjatats ihjäl allt för mycket (inte så pepp på 'absolute christmas' eller 'rocking around the christmas tree'.. mina öron dör så jobbigt). 
Ni kanske anar vad det är som bakas? Det är två grejer faktiskt, den ena har vi där på bilden och recept kommer i ett annat inlägg när de är klara. Det jag kan säga är att det är min jultradition att alltid baka dessa sedan jag fick tipset att gå in på denna hemsida och hitta receptet. För oh my lord så gott det är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins