Instagram
lördag 29 november 2014

Lösningen på allt är en god natts sömn

När jag var tonåring innebar en god natts sömn att sova till klockan två, när mina föräldrar fick dra upp mig ur sängen. Idag räckte det att jag vaknade strax innan tio för att känna att åh, så mycket bättre jag mår idag! Igårkväll var jag ju febrig, hostig, nysig och allmänt hopplös men idag är jag bara lite hes och väldigt utvilad. Så himla skönt. 

Så då kan jag göra något jag verkligen längtat efter. Promenera till stan och försöka lösa julstämmningsbristen som råder här hemma. Här behövs lite amaryllis, lite ljus och lite stjärnor. Lite sånt som glittrar i ögonvrån och gör vintern lite mysigare. 
Nattlinne - HM. Kofta gammal, minns inte varifrån. 
Det enda som hänger uppe hittills är en stjärna i fönstret, som måste flyttas eftersom den hänger helt fel och osynligt halvt bakom en gardin.. 
och detta kan inte jag leva med. Någon måtta får det vara. 
Nu jäklar ska vi ha jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins