Instagram
måndag 24 november 2014

Goodie goodie

Trots att det var lite kort om tid att ordna så tyckte jag att vi på en instagramträff inte ska vara sämre än på någon bloggträff minsann, självklart ska man ha en goodiebag! Så lite snabbt lyckades jag hitta några fantastiska sponsorer som kunde erbjuda ett gäng fotonördar en liten bonus som de inte väntat sig. 
I påsen fanns:
- Mobilskal från Idiwa.se. Fördelen med att packa goodiebagsen är ju att jag kunde välja den finaste till mig själv! Valde mellan många fina men fastnade till slut på den lite spaceiga på bilden ovan. Väldigt skön att hålla i, för den är lite matt och glider inte ur händerna lika lätt som många andra skal gör. 
- En fotobok från Önskefoto.se i en storlek som passar just instagrambilder. Jag ska knåpa ihop mitt album redan ikväll. Älskar sånt! (att faktiskt slippa framkalla och klistra in i album som man gjorde innan är också sjukt trevligt...). 
- Superrabatt på Caseapp.se, 50 % på allt upp till 600 kr. De har allt möjligt till mobilen och även till datorn. Jag är lite sugen på att göra ett skal till min mac, och spexa till den lite med någon egen design. 

Det verkade i alla fall som att alla deltagande instafotografer uppskattade gesten! 
Stort tack till sponsorerna! Nu ska jag shoppa loss lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins