Instagram
tisdag 11 november 2014

Årets första julsmak

Idag promenerade jag hem från jobbet med en väska tung av båd dator och kamera på axeln. Det är alltså en promenad på sju kilometer och nästan en och en halv timme. Det var både svettigt och kallt men otroligt skönt (förutom väskan dock, den var mest tung..).
När jag väl kom hem belönade jag mig själv med sushin jag köpt på vägen hem, och nu när jag fortfarande känner mig lite frusen har jag gått all in på tisdagsmys.
Mjukisbrallor, en av skejtarens hoodies, en mysig pläd, och en mugg lavendelglögg.
Och vad ska man säga om smaken då.. jo... jag vet inte om jag känner av någon lavendel direkt, men det där brukar jag aldrig kunna känna av.. Det smakar helt enkelt glögg, och jul.
Det smakar som fördelarna med den kalla årstiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins