Instagram
torsdag 30 oktober 2014

Torsdagens onlinefönstershopping

Alla har vi olika hobbys, vissa sportar, vissa bakar, vissa samlar på frimärken.. Jag kan spendera väldigt mycket tid på att fönstershoppa kläder på nätet, och lägga till dem till önskelistan som finns på vardera hemsida. Jag lägger dem där, låter dem ligga i ett tag, återkommer några dagar senare för att se om jag fortfarande är lika köpsugen, eller om det finns något nytt att lägga ned i önskelistan. Ibland (inte helt sällan) åker något av det från önskelistan ned i en kundkorg. 
Men det roligaste är nog just fönstershoppingen. Att även slippa gå ut för att göra det och att kunna göra det i soffan under en mjuk filt med en kopp kaffe är inte dumt, inte dumt alls.. 

Här är ett axplock av mina önskelistor på tre (av rätt många) hemsidor där jag hänger om dagarna.
Bilder: Sheinside.com - Älskar speciellt Beyoncé tröjan, just love it! Den kanske blir en sådan som får åka ned i kundkorgen.
Bilder: Asos.com - Jag vill hemskt gärna ha en hatt. Dock har jag ett ganska stort huvud så jag vågar inte shoppa den online tror jag... 
Bilder: Ellos.se - Den röda klänningen plockades ned i önskelistan så sent som idag. Tänker mig att det vore en klockren julklänning! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins