Instagram
torsdag 23 oktober 2014

Tillbaks till balans

Denna vecka har jag försökt återgå till det jag kommit ifrån så väldigt den senaste tiden; att ta hand om min hälsa. Jag bytte gym så jag nu tränar ett stenkast hemifrån, är tillbaka på 16:8 och försöker gå 10 000 steg per dag, då det är det rekommenderade och jag tidigare hade ett snitt på ungefär hälften. 
och redan nu känns det bra. Jag har tränat två gånger denna veckan, och har träningsvärk lite överallt. Jag sover nog redan lite bättre och känner mig piggare och gladare. Har jag sen tur så kanske det känns lite på jeansen också, men faktiskt är det inte det som är huvudsaken. Huvudsaken är att jag mår bra, och känner att jag är stark och har ork. 
Nu när hela flytten är över, och det känns som jag har hamnat på en stabil grund, är det så himla skönt att hitta lite rutiner igen!
Så nu börjar vi alltså. Ett liv i balans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins