Instagram
torsdag 2 oktober 2014

När lugnet börjar lägga sig

Igår lämnade jag över nycklarna till lägenheten till sin nya ägare. Jag är nu officiellt sambo igen, och officiellt boende i en etta i stan med en skejtare. 
Denna etta är numera inte alls full av flyttkartonger, inte heller av skruvar och delar av ikea möbler utan snarare hela möbler som sväljer mycket av mina kläder. Faktiskt så pass mycket att det inte känns som ett problem längre. Lite är där kvar att fixa, men till helgen ska det nog bli ordentlig ordning och reda här hemma och då kan jag kanske visa lite större bilder på hur vi har det här. 

Nu ska jag däremot dricka upp mitt kaffe, borsta tänderna, och ge mig av till veckans näst sista arbetsdag!
Imorgon är det fredag!
Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins