Instagram
tisdag 21 oktober 2014

Klänningssamlaren

Jag har ju nästan aldrig klänning på mig. Väldigt fjantigt egentligen, men på senare år har jag blivit lite bekväm, speciellt vad gäller skor.. och till platta skor känner jag att det är lättare med byxor.. 

Det stoppar mig dock inte från att köpa klänningar. Och att aldrig göra mig av med dem jag köper. 
Från vänster: Blå klänning. Svart rygglös klänning. Blå prickig klänning. The shoes!
Men fjant eller ej så är det ju inte ett beteende jag tänkte lägga av med. Det är vad det är liksom :)
Som dessa tre från LaRedoute. Helt galet sugen på dem är jag. Precis min stil! (och skorna på den sista bilden var inte helt dumma heller..!)

Jag får sluta fjanta mig och börja ta på mig klänning lite oftare. 
Varje helg får bli en lite uppklädd sådan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins